pondelok 13. marca 2017

Manželstvá sa vraj uzatvárajú v nebi...




Manželstvá sa vraj uzatvárajú v nebi... Veríš tomu?... Týmito slovami som začínala svoj zoznamovací inzerát na jednom internetovom portáli... Mala som dvadsaťjeden, čerstvo po rozchode, s pocitom, že mi ušiel vlak...:-D

Ozval sa mi... Ako aj ďalší... Ale vôbec ma v tých pár riadkoch nezaujal... Po pár mesiacoch mi napísal znova... "Asi si už našla svoju polovičku, prajem Ti, aby si bola šťastná"... A to ma dostalo... V dnešnej dobe, keď každý myslí len na seba, je ešte niekto, komu záleží aj na šťastí toho druhého... Odpísala som... A keď sme sa po pár vymenených listoch skutočne stretli, hneď som vedela, že je to ON... Že za tohto chlapca sa raz vydám...A že, snáď, s ním zostarnem... A sme spolu... Už šestnásty rok... Zvyšok nášho príbehu už poznáte... Alebo nie???

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára