pondelok 30. januára 2017

Ako mi Sami zrkadlo nastavil...

Určite ste, mnohí, podobnú situáciu zažili... denne zabezpečujem rozvoz detí do školy, zo školy, na krúžky, za zábavou... Proste, mamataxi... Aj pred pár dňami som viezla Filipka do školy, keď mi na križovatke nedal prednosť vodič v oproti idúcom aute... Zrovna nasnežilo, na ceste sa šmýkalo, mala som čo robiť, aby som zabrzdila... Nahnevane som si uľavila: "To je debiiiiil"...

Dnes som šla opäť do školy a pred prechodom som musela opäť prudko zabrzdiť, lebo na poslednú chvíľu sa popred auto rozbehol malý školáčik... "Áno, maminka, to bou debiu, áno?" ozve sa Sami zo zadného sedadla... Malý, dvojročný chlapček... Okamžite vyhodnotil situáciu a automaticky prebral môj vzorec správania... A ja som si, viac ako inokedy, uvedomila tú obrovskú zodpovednosť za to, čo poviem, ako sa pozriem, či čo urobím... Zodpovednosť, ktorá mi bola zverená ich príchodom...


foto: Simonka Rekšáková





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára